Siihen nähden on hämmentävää, miten nihkeästi Timberlaken
Filthy-singleen on reagoitu, eikä pelkästään median taholta
vaan myös kuluttajien puolelta. Se ei ensimmäisen viikkonsa aikana ole päässyt
iTunesin kärkeen Yhdysvalloissa eikä Britanniassa ja on pudonnut
Spotify-päivälaskennoissa sijoille 20 (US) ja 36 (UK). Kieltämättä kummallista
videota on katsottu Youtubessa vain 17,7 miljoonaa kertaa maailmanlaajuisesti.
Samoihin aikoihin julkaistu Bruno Marsin ja Cardi B:n Finesse-video on kerännyt
noin kolminkertaisen saldon eikä sekään ole lähellä mitään ennätyksiä.
Filthystä saattaa silti innokkaan radiolähdön ansiosta tulla
Timberlaken uran 18. top ten -hitti Yhdysvaltojen Hot 100 -listalla. Britannian
singlelistalla se debytoinee huomenna noin sijalla 15.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti